Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020 - 2021

26 - 3 - 2021



17 - 2 - 2021

Για το επόμενο μάθημα έχετε τις ασκήσεις 2, 5 Β΄ομάδας από την παράγραφο 3.5 του σχολικού βιβλίου Άλγεβρας. Επίσης τις ασκήσεις  21β ,ε , 22 , 23α , 24α, γ, δ , 25     από το παρακάτω φυλλάδιο.



23 - 12 - 20

Για το επόμενο μάθημα,  μετά τις γιορτές,  έχετε τις ασκήσεις 12 , 13 Α΄ ομάδας από την παράγραφο 3.2 της άλγεβρας του σχολικού βιβλίου.

Προαιρετικά όποιος θέλει μπορεί να λύσει την άσκηση 26 από το παρακάτω φυλλάδιο


Καλές γιορτές σε όλους σας!!


9 - 12 -2020

Για το επόμενο μάθημα έχετε τις ασκήσεις  1 , 2 , 6 από την παράγραφο 3.1 (Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας) του σχολικού βιβλίου.



3 - 12 - 2020

Για το επόμενο μάθημα έχετε από το παρακάτω φυλλάδιο (σελίδα 3) τις ασκήσεις :1 , 2 , 4 , 6 . 


26 - 11 2020

Για το επόμενο μάθημα έχετε τις ασκήσεις   8 , 10 , 14 , 31 , 32 από το ίδιο φυλλάδιο ασκήσεων που ανάρτησα στην χτεσινή ημερομηνία 25-11-2020 ( αμέσως πιο κάτω)


25 - 11 - 2020

Για το επόμενο μάθημα έχετε τις ασκήσεις  2 , 3 , 6 ,  8 ,  23 , 24      από το παρακάτω φυλλάδιο.



20 - 11 - 2020

Για το επόμενο μάθημα έχετε τις ασκήσεις   4 , 5 , 6, 7  από τον παρακάτω σύνδεσμο 



19 - 11 - 2020

Στο σημερινό μάθημα ορίσαμε πότε μια συνάρτηση λέγεται άρτια και πότε περιττή από την παράγραφο 2.1 του σχολικού βιβλίου άλγεβρας. Για το επόμενο μάθημα έχετε από την ίδια παράγραφο (2.1) τις ασκήσεις : 4 , 5 , 6 , 7 , 8



18 - 11 - 2020

Το σημερινό ηλεκτρονικό μάθημα μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο :


Για το επόμενο μάθημα θα έχετε τις ασκήσεις 1, 2 , 3  του σχολικού βιβλίου στην παράγραφο 2.1


Επίσης από το σημερινό ηλεκτρονικό μάθημα ( πρώτος σύνδεσμος) τις ασκήσεις 1 και 2 στο:



9 - 11 -2020

Aγαπητοί μαθητές της Β΄ Λυκείου σας καλωσορίζω στην φετινή Σύγχρονη και Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση. Εδώ θα βρίσκετε στοιχεία για το μάθημα της κάθε μέρας καθώς και τις εργασίες που σας έχουν ανατεθεί για το σπίτι. Στην επιλογή Αποστολή εργασίας - Επικοινωνία  μπορείτε να αποστέλλετε τις απαντήσεις σας σε μένα.


ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019 - 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το πρόγραμμα τηλεμαθημάτων θα το βρίσκετε στην ιστοσελίδα του σχολείου :  http://gym-simantr.chal.sch.gr/


6 - 5 - 2020

Διδακτικό σενάριο : ΜΕΛΕΤΗ ΕΚΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ


5 - 5 - 2020

Το διδακτικό σενάριο που σημερινού μαθήματος :
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ f(x) = ημx


22 -4 - 2020

Λύστε το ηλεκτρονικό τεστ που περιέχεται στο ΣΤ βήμα του προηγούμενου ηλεκτρονικού μαθήματος της 22-2-2020


21 - 4 - 2020

Το σημερινό ηλεκτρονικό μάθημα ΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ. Λύστε της ασκήσεις του Ε βήματος και αποστείλετε τις λύσεις.


14 - 4 - 2020

Εδώ θα βρείτε το ηλεκτρονικό μάθημα στην μονοτονία και τα ακρότατα συνάρτησης https://mosxoseclass.blogspot.com/p/blog-page_63.html
Από το μάθημα λύστε και αποστείλετε τις λύσεις των ασκήσεων 4,5,6,7


8 - 4 - 2020

Λύστε και υποβάλετε  σε μένα τη λύση του παρακάτω τεστ ερωτήσεων Σ - Λ στα πολυώνυμα Σ- Λ ΠΟΛΥΩΝΥΜΑ 


6 - 4 - 2020

  • Πατώντας στην παρακάτω εικόνα θα βρείτε το αρχείο Geogebra με τίτλο "Σχήμα Horner",

Ακολουθώντας τις οδηγίες δώστε τιμές στους συντελεστές του πολυωνύμου και δοκιμάστε για διαφορετικές τιμές  του ρ τον αλγόριθμο της διαίρεσης του πολυωνύμου δια το x - ρ.
  • Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα φυλλάδιο που ετοίμασα με ασκήσεις στα Πολυώνυμα.  ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΛΥΩΝΥΜΑ Το ανέβασα και στα "Αρχεία" στον φάκελο "Β΄ Λυκείου". Να λύσετε τις ασκήσεις : 2 , 3 , 4 , 5 , 6 . Είναι παρόμοιες με αυτές που είδαμε στο προηγούμενο τηλεμάθημα. Στείλτε τις λύσεις στην "Αποστολή εργασίας".

31 - 3 -2020

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα διαδραστικό σταυρόλεξο για online επίλυση στο περιβάλλον του Hot Potatoes.  ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΣΤΑ ΠΟΛΥΩΝΥΜΑ
Αφού το λύσετε μπορείτε να το φωτογραφίσετε λυμένο και να μου  το στείλετε στην "Αποστολή εργασίας".


26 - 3 - 2020

Σας στέλνω ένα φυλλάδιο με ασκήσεις στα πολυώνυμα που αφορούν τον προσδιορισμό παραμέτρων. Θα ήθελα να λύσετε τις ασκήσεις 12 , 14 , 15 , 17 , 19 και να στείλετε τις λύσεις σας στην επιλογή "Αποστολή εργασίας" που υπάρχει δεξιά της οθόνης της Ηλεκτρονικής Τάξης.































Σας υπενθυμίζω βασικές μεθοδολογικές παρατηρήσεις :

1. Το υπόλοιπο της διαίρεσης ενός πολυωνύμου P(x) δια το x - ρ ισούται με υ = Ρ(ρ)

2. Αν ένα πολυώνυμο έχει παράγοντα το x- ρ τότε το ρ είναι ρίζα του Ρ(x) δηλαδή Ρ(ρ)=0

3. Αν μας δίνεται ότι ένα πολυώνυμο έχει παράγοντα  το (x-α) (x - β) τότε θα έχει παράγοντες και το x-α και το x- β. Πρώτα λοιπόν θεωρούμε ως παράγοντα το x - α παίρνοντας Ρ(α) =0. Έτσι βγάζουμε μία ισότητα με την βοήθεια της οποίας ελαχιστοποιούμε τους αγνώστους. Κάνουμε σχήμα Horner και στο πηλίκο της διαίρεσης P(x) : ( x - α) έστω Q(x) εφαρμόζουμε ότι Q(β) =0.

20 - 3 - 2020

Στην επιλογή "Αρχεία" που υπάρχει στα δεξιά της οθόνης της Ηλεκτρονικής Τάξης θα μπορείτε να μπαίνετε με κωδικούς που θα σας δίνω.


Εκεί θα βρίσκετε αρχεία σε word , excell , power point , pdf , Geogebra που θα σας στέλνω. Θα τα βρίσκετε στον φάκελο "Β΄ Λυκείου".


 Ήδη ανέβασα ένα φυλλάδιο 32 σελίδων με μεθοδολογία , λυμένα παραδείγματα κι άλυτες ασκήσεις σε μορφή pdf με τίτλο : "4ο κεφάλαιο - Πολυώνυμα".



18 - 3- 2020

Βιντεομάθημα 1 : Ασκήσεις στα πολυώνυμα.