Τριγωνομετρία - β΄ γυμνασίου

Α.  ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ

Πηγαίνετε στον παρακάτω σύνδεσμο όπου θα βρείτε  το αρχείο Power Point : "Ιστορικά στοιχεία τριγωνομετρίας" , για να βρείτε μερικά εισαγωγικά στοιχεία για την αναγκαιότητα εισαγωγής της τριγωνομετρίας , τα προβλήματα που ήρθε να επιλύσει και την ιστορική της εξέλιξη στο διάβα των αιώνων.


Β΄ VIDEO ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ

Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο από τον λογαριασμό μου στο You Tube

Γ΄ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Με αφορμή τα παραπάνω απαντάμε στις παρακάτω ερωτήσεις :

α. Με αφορφή ποιων αναγκών γεννήθηκε η τριγωνομετρία;

β. Ποια η σχέση της τριγωνομετρίας με την ναυσιπλοϊα και την     αστρονομία;

γ. Τι ήταν η σφαιρική τριγωνομετρία;



δ. Τι ήταν οι αστρολάβοι;

ε. Τι αξιοθαύμαστο είχε ο μηχανισμός Αντικυθήρων;


Γ΄  Geogebra " Μετρώντας το ύψος του σχολείου μας"

Πατώντας στην παρακάτω εικόνα συνδεόμαστε με ένα αρχείο Geogebra και ακολουθούμε τις οδηγίες για να υπολογίσουμε το ύψος του σχολείου μας με χρήση της εφαπτομένης οξείας γωνίας.



Δ΄ Geogebra "Ιστιοφόρο"

Μετακινώντας το δρομέα μεταβάλλουμε τη θέση του ιστιοφόρου επιτρέποντας του να πλησιάζει ή να απομακρύνεται από τον φάρο. Σε κάθε θέση του βρίσκουμε την απόστασή του από τον φάρο με χρήση της εφαπτομένης γωνίας ύψους.




Ε΄ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ